piątek, 26 sierpnia 2016

C.J. Roberts- Zapach ciemności

Hej!
Tak jak pisałam wcześniej, już udało mi się pochłonąć następną cześć The Dark Duet! I wniosek jest jeden, jest tak samo świetna jak ta pierwsza! Rozpoczyna się w momencie kiedy główna bohaterka trafia do szpitala psychiatrycznego i zaczyna FBI opowiadać całą tą historię, wszystko co przeżywa. Dowiadujemy się jak skończyło się porwanie, czy została sprzedana, jak rozstała się z Calebem. Tutaj wszystko zostaje wyjaśnione. Duża dawka scen erotycznych tych smacznych jak i tych wręcz obleśnych. Jednak czyta się bardzo szybko i nie można się oderwać, losy tych dwojga bardzo wciągają do samego końca wydaje nam się, że będzie złe zakończenie. Mogę zdradzić tyle, że będzie dobre hmm...... zależy dla kogo;)
Powiem szczerze brakowało na rynku tego typu pozycji, erotyk ale poprowadzony ze smakiem i naprawdę Ci którzy nie czytają tego typu literatury, sięgając po tą serię na pewno się miło zaskoczą. Myślę, że My czytelniczki mamy dość historii pisanych na jedno kopyto, gdzie scenariusz i bohaterowie zazwyczaj wyglądają tak samo. On pewny siebie, ona biedna nie mająca swojego zdania.  Tutaj bohaterka jest barwna, nie poddaje się łatwo o ile to możliwe walczy o siebie i swoje losy. Caleb jest bohaterem twardym, stanowczym, przystojnym i oczywiście mającym ciemną przeszłość. Jak dla mnie nie jest on nudny, a wręcz interesujący czy intrygujący. Cała historia jest pełna napięć, zwrotów akcji, ale nie brakuje bardzo pięknych i mądrych cytatów, które na długo zapadają w pamięć. Zdaję sobie sprawę, że dla nie których opisywane sytuacje i ta cała historia wydają się nie normalne czy "obleśne" lecz takie rzeczy w brew pozorom mają miejsce. I w świecie BDSM są normalne. Chociaż miłość ofiary o prześladowcy jest dla mnie samej nie zrozumiała, to mężczyzna taki jak Caleb naprawdę mi się spodobał.

Naprawdę polecam przeczytać tą serie, ja obecnie pochłaniam tom trzeci... ale o tym pewnie już za nie długo;) Boje się tego co się stanie jak już skończę cała serie.




"- Właśnie tak, Kotku. Twoja duma nie jest tego warta. Nie jest warta bólu. Nie jest warta torturowania przeze mnie ani przez nikogo innego. A już z pewnością ni cholery nie jest warta twojego życia. Nie bądź głupia! Walcz tylko wtedy, gdy masz szansę wygrać, i poddaj się, gdy jesteś na z góry przegranej pozycji. Właśnie tak możesz przetrwać."

"A przede wszystkim nauczyłam się jednej rzeczy, której nauczyć powinien się każdy, kto chce przetrwać na tym świecie: jedyną osobą, na której naprawdę możesz polegać, jesteś ty sam."


„(...)potwory się nie rodzą, potwory ktoś stwarza”.

"Nazywam się Kotek, a mojego pana nie ma. Co może być bardziej ważnego?"



"Zapach ciemności" C.J. Roberts, Tyt. oryg. Seduced In The Dark, Wyd. Czwarta strona, Str. 535 

Kaś.

4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że uda mi się siegnąć po tę lekturę :)

    Książkomaniaczka z bookmaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah, widzę, że notka o tym samym co akurat u mnie. :D Seria całkiem niezła jak na erotyk, przynajmniej ma jakąś fabułę, a nie. xD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już o tej serii i wydaje się być ciekawa. Może się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam pierwszy tom i potem jakoś odpuściłam. Koniecznie muszę dokończyć serię:)

    OdpowiedzUsuń