wtorek, 27 maja 2014

Trylogia Starka, Julie Kenner

Cóż mogę napisać po lekturze tych trzech części? tylko jedno! KOCHAM TĄ HISTORIĘ!!!!!<3
Nikki i Damnien są cudowni, wyraziści i ich historia jest cudownie romantyczna, czyli wszystko czego ja poszukuję w książkach. Oczywiście  jest lepsza niż słynne "50 Twarzy Greya" ponieważ język, akcja i całość jest bardziej dojrzałe.. Opowieść oparta na wątkach dominacji i uległości, czasami sceny mocno przesadzone i dość dziwne, ale Damian ma wszystko to czego ja w bohaterach książek romansów szukam jest silny, bardzo męski, czarujący, potrafi postawić na swoim noo i jest mega przystojny.( mężczyźni w garniturach mają to coś;)). Nie chce tutaj opisywać samej akcji i tego co się dzieje, bo musicie sami koniecznie to przeczytać, ja trzy części pochłonęłam w dwa dni, aż nie mogłam się oderwać;) Sceny seksu są dynamiczne, pełne zmysłowych gestów i akcji. Nie są przesadzone oczywiście wg. mojego gustu;)
Kochane polecam Wam gorąco! Pierwsza cześć oczywiście wymiata;D






3 komentarze:

  1. Gdzie mogę znaleźć e booki, na chomiku niestety nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdzałam są:
    1. Uwolnij mnie,
    2. Wezwij mnie,
    3. Spełnij mnie
    ;) miłej lektury;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuj przeczytać Samantę Young i jej serię świetnie napisana.

    OdpowiedzUsuń