niedziela, 2 sierpnia 2015

9 i 1/2 tygodnia - Elizabeth McNeill

       Książka, po którą z zaciekawieniem sięgnęłam. Widziałam już wiele razy film, pod tym samym tytułem lecz jako typowy "mól książkowy" wolałam słowo pisane. Jednak już na samym wstępie muszę stwierdzić, że bardzo się zawiodłam. Oczekiwałam czegoś lepszego, ciekawszego... hmmm. Sama opowieść jest bardzo krótka, opowiada o 2 miesięcznym romansie. Nie ma szczegółowy z życia postaci np. imion. Za dużo jest zbędnym opisów, które stają się przy długie, wręcz nudne. Opisy scen łóżkowych są bardzo "prymitywne" jak na tego typu literaturę. Zero romantyczności, jak dla mnie mało ciekawe. Warto zaznaczyć, że książka ma formę pamiętnika i jak na czasy powstania to i tak jest szokująca. Oczywiście 
w dzisiejszych czasach, kiedy literatura erotyczna jest wszechobecna, nie jest to żadne szokujące opowiadanie. Historia opowiadana oczami kobiety (jak większość książek z którymi się spotkałam).



1. Historia jak dla mnie, nie jest jakaś bardzo wciągająca, wręcz uważam ją za przeciętną, (bardzo nie podobał mi się wstęp, w którym poznaliśmy już cała historie).
2. Akcja nie jest ciekawa, przeszkadzają zbyt długie opisy, wspomnienia nie mające związku z sytuacja. Historia jest opowiadana chaotycznie, wręcz można się pogubić. 
3. Bohaterka jest wyrazista, ciekawa. Jej kochanek również. 
4. Koniec jest dziwny... nie zrozumiały jak dla mnie.
5. Ogólnie jeśli się nudzicie, nie macie czego czytać to polecam, lecz jeśli macie coś innego na oku 
to dajcie sobie spokój z ta historią.


Kaś;)




4 komentarze:

  1. Podoba mi się okładka, ale raczej po nią nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z poprzedniczką: okładka jest ładna lecz raczej nie sięgnę po tę pozycję. Fabuła nie wydaje się być specjalnie pociągająca, wnioskując po tym co napisałaś.
    Znasz może pisarkę Barbarę Wood? Polecam ci jej książkę "Przeklnij ten dom". Trochę romansu i dużo tajemnic. Bardzo wciąga :D
    Pozdrawiam
    http://mylittlebigreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie, muszę koniecznie sprawdzić tą pozycję;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń