sobota, 8 sierpnia 2015

Albo, albo Tag

Cześć!
Dziś na blogu Tag;)
Dziękuję za nominację Ada Puszkarska z bloga, Między stronami;)
Zaczynamy:

1. Wolisz czytać tylko trylogie czy powieści jednotomowe?
Trudne pytanie, bardzo lubię obie formy. W większości przypadków jednak wygrywają jednotomowe książki, ponieważ nie trzeba się obawiać, że dalsza część trylogii będzie nie dostępna.


2. Wolisz czytać tylko autorki, czy tylko autorów?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, jest mi to obojętne.

3. Wolisz kupować tylko w Empiku, czy tylko na stronach internetowych?
Zazwyczaj czytam książki w formie ebook.

4. Wolisz żeby wszystkie książki zekranizowano, czy żeby przekształcono je w serial?
Ekranizacja. Ponieważ mogą czytać wszędzie i o każdej porze, a nie muszę nosi ze sobą książki w wersji papierowej. 

5. Wolisz czytać 5 stron dziennie, czy 5 książek tygodniowo?
Oczywiście, że 5 książek tygodniowo!

6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem, czy autorem?
Raczej recenzentem, nie potrafiłabym napisać książki. Chociaż, kto wie;)

7. Wolisz czytać 20 książek w kółko, czy sięgać po nowe pozycje?
Wolę nowe pozycje, lecz posiadam kilka swoich perełek, do których uwielbiam wracać.

8. Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
Bibliotekarzem, tak książki są dostępne dla wszystkich.

9. Wolisz czytać tylko jeden ulubiony typ literatury czy wszystko poza nim?
Zazwyczaj trzymam się wszystkiego co związane z romansami, erotykami i wszelkimi książkami, które posiadają wątek romantyczny.

10. Wolisz czytać książki fizyczne czy e-booki?
Zdecydowanie ebook, chociaż strasznie męczą się oczy.


Kaś;)

Do Albo, albo TAG nominuję:
Mitchelie z bloga Ksiązki Mitchelii
xBlackVeilBridesx z bloga love-is-a-hell
Book is Drug z bloga bookisdrug
Czekam na Wasze odpowiedzi;)



10 komentarzy:

  1. Wolisz ebooki? Oczy sobie popsuje. Tez wolałabym być recenzentem.
    Wogle to uwielbiam ten tag ❤

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od zawsze ebooki były dla mnie bardziej wygodne;)

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za nominację! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję, że tak szybko odpowiedziałaś na nominację. Na większość odpowiedzi odpowiedziałam podobnie. (mam na myśli dokonanie tego samego wyboru)
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w empiku nie kupuje w ogóle książek. Są za drogie. Dużo ciekawego się o Tobie dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie od e-booków wolę zwyczajne książki. Uwielbiam ten zapach świeżego tuszu!
    Dam ci małą radę na przyszłość- uważaj na książki w Matrasach. Oni często naklejają na okładkę naklejki z napisami "Nr 1 Matrasa" czy coś takiego i często jest tak, że oni te naklejki później ściągają. Podczas ściągania uszkadzają okładki :( Jak kupiłam kiedyś "Alicję w krainie zombi" to był tam taki brzydki ślad po kleju na okładce!
    Pozdrawiam
    http://mylittlebigreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś chyba pierwszą osobą, która przyznaje, że woli e-booki niż papierowe książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę lubisz ebooki? Ja o nich nie mam zdania, bo żadnego jeszcze nie czytałam :) Też wolę czytać nowe pozycje i wolałabym zostać bibliotekarzem :)
    Na niektóre pytania odpowiedziałabym podobnie :)
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny tag, czytasz e booki na czytniku czy na tablecie/telefonie? :)

    zapraszam do siebie: http://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń