środa, 5 sierpnia 2015

Facet na telefon 1, 2- A. J. Gabryel



Witam, 

dzisiaj chciałabym napisać parę słów na temat serii '' Facet na telefon". Autorem książek jest polski bloger opisujący swoje erotyczne doświadczenia z kobietami (i nie tylko) na swoim blogu. Uprawiający "najstarszy" zawód świata- prostytucje. Nie chcę tutaj opisywać oddzielnie obu tych wydań, ponieważ jak dla mnie druga jest kontynuacją pierwszej.
Autor- Adam opisuję swoje doświadczenia z klientkami, bez pruderii, romantyzmu czy poetycznych wywodów. Jego klientkami są kobiety, które osoby postronne nawet by nie podejrzewały o korzystanie z takich usług. Książka nie ma akcji, jest to swego rodzaju pamiętnik, który opisuje jak wygląda codzienność męskiej prostytutki, jakie są relacje z klientami. Wszystko obraca się wokół seksu, który jest tu nie tłem, lecz głównym tematem. Widać, że autorem jest mężczyzna, ponieważ opisywane wydarzenia są opisywane w sposób konkretny, bez zbędnych urozmaiceń. Zupełnie inne podejście do spraw seksu niż w popularnych 50 twarzach Greya itp. 


1. Historia nie urzekła mnie jakoś szczególnie, czytałam lepsze książki. Brakuje mi tu konkretnej fabuły,
czy chronologii. Czasami gubiłam się w czytaniu. Zdecydowanie lepsza jest część pierwsza, ponieważ druga wydaje się być już mocno naciągana. 
2. Akcja, hmmm nie ma akcji.3. Bohater- autor, postać ciekawa, wyraźna, mocna. 4. Koniec, końca nie ma. Są to opowiadania z danego okresu.5. Podsumowując. Moim zdaniem książka średnia, nie ma się czym zachwycać. Plusem jest to, że jest to historia opowiedziana oczami mężczyzny, przez co jest to ciekawe. Możemy zobaczyć jak wygląda życie męskiej prostytutki. Dla mnie czasami historie wydawały się zbyt '' prze kolorowane'' wręcz  zmyślone. Ogólnie polecam przeczytać, jednak mnie nie zachwyciła ta seria i dlatego po trzecią książkę tego autora nie mam zamiaru sięgać.


Dane techniczne:  Tytuł: 1. Facet na telefon, 2. Facet na telefon 2- Grzesznik  Autor: A.J. Gabryel Ilość stron: 1. 336   2. 288   Rok wydania: 1. 2012  2. 2013



Kaś;)




7 komentarzy:

  1. Nie gustuję w takich książkach, więc nawet nie będę próbowała ich czytać.

    Pozdrawiam
    http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją w domu, kiedyś udało mi się znaleźć w Biedronce pierwszą część za niecałe 10zł i jestem jej bardzo ciekawa :)

    http://bookisdrug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sądzę, że nie jest to książka dla mnie, więc raczej jej nie przeczytam :)

    Pozdrawiam :)
    http://ksiazki-mitchelii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka nie adekwatna do mojego gustu, więc nie mam zamiaru po nią sięgać:)
    W przeciwieństwie do Ciebie, niemalże nie trawię romansów, choć ostatecznie przeczytam wszystko:)
    Pozdrawiam i zapraszam:)
    wyspa-ksiazek1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba nie moje klimaty, może kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Książek raczej nie przeczytam.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do Albo, albo TAG.
      Więcej info: http://miedzy--stronami.blogspot.com/2015/08/albo-albo-tag.html
      Pozdrawiam.

      Usuń