czwartek, 5 czerwca 2014

Ten mężczyzna - Jodi Ellen Malpas

Witam;)
aktualnie jestem na etapie czytanie kolejnej z serii książek, tym razem padło na 

Ten mężczyzna - Jodi Ellen Malpas

  Zakończyłam pierwszą z książek i chętnie się podzielę moją opinią. Otóż książka jak wiele obecnie wychodzących opiera się na tym samym co znane wszystkim 50 Twarzy Greya. Mamy przystojnego, bajecznie bogatego mężczyznę i kobietę która mu ulega. Tym razem główna bohaterka Ava jest wyrazista, potrafi się odezwać i ma swoje własne zdanie, jak dla mnie jest najlepsza z bohaterek tego typu powieści jakie czytałam. Natomiast jeśli chodzi o Jessie to mam mieszane uczucie, z jednej strony ma to co lubię w bohaterach czyli władzę i siłę, ale czasem zachowuje się jak neandertalczyk;D Cała akcja czasami wydaje mi się aż za długo ciągnięta i przedłużana i do tego opisy w których czytamy o pracy Avy na 3-4 strony są zbędne. 
  Pełno intrygi i tajemnic, ale wcześniejsze lektury przyzwyczaiły mnie do tego. Nie wiemy nawet ile Jassie ma lat, skąd jego blizna... i wiele jeszcze innych tajemnic.
Podsumowując uważam, że książka jest warta przeczytania jak najbardziej mogę Wam ją polecić. Ja swoją pochłonęłam w jedną noc!;) 
   Jeśli chodzi o treść to już we wcześniejszym poście wspominałam, że tutaj nie będę się nad nią skupiać i jej opisywać, bo znajdziecie to w sieci bez problemów, ja jestem po to żebym Wam opisać moje wrażenia i opinie.
Pozdrawiam!
Kaś;) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz