niedziela, 8 czerwca 2014

Lerman J. - Oddana bez reszty 01 - Uwięziona w bluszczu

Witam;)
Otóż ostatnio wpadła mi w ręce wyżej wymieniona książka, czego bardzo żałuję. Jak wszystkie tego typu publikacje ostatnimi czasy, ta również przedstawia wątek miłości na zasadzie dominacji, mamy miła i młodą- nijaką kompletnie dziewczynę, studentkę i jej profesora znanego aktora- wyraźna postać z charakterem. Napisana językiem przystępnym dobrze się czyta. Tylko, że....
1. Shopia- jest najbardziej mdłą i bez wyrazu postacią jaką znam, nie posiada własnego zdania, zgadza się na wszystko i nie potrafi nawet zaprotestować.
2. Marc jest w porządku jak przystało na tego typu bohatera mężczyzna z silną osobowością, wie czego chce i do tego dąży. Chociaż jego rozterki na samym początku są dość dziwne i przerysowane.
3. Cała fabuła jest tak nie realna jak jest to tylko możliwe, nagły romans po pierwszym spotkaniu? Niby chcą, niby nie. Od razu jakieś wiązania, bicie... ona nawet nie jest do tego przygotowana, ale on tego nie słucha, bezsensu...Ja tu nie zauważyłam żadnego romantyzmu.
4. Również wątek główny zaczyna się dopiero po przeczytaniu 1/3 książki, co uważam, że jest przesadą, wstępy są przydługie i zaczyna to nudzić czytelnika. Nie interesują mnie jakieś opisy zakupów i jedzenia czy spacerów, to było za długie i męczące.
5. Ogólne wrażenie po pierwszym tomie jest takie, żen ie mam zamiaru już sięgać po dalsze części, tyle mi wystarczy, a i Wam również nie polecam szkoda czasu!

Kaś;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz